Sunday, July 29, 2007

起勢跑

個天啱啱光咗我就已經起步
走出街 一見倒路 我就起勢咁跑
見路就跑跑跑跑 我就係要企出嚟跑

道路就係我既賽道

你可能會問我點解搵d咁既嘢搞
係咪人到中年 係咪要減肥先
蔡康年 伍家廉 貴花田 聽住

幹些東西令自己驕傲

呢個世界裡面實在有太多既七日仙
即叫即蒸 即要即拎 即食麵 即掂 搞掂
乜都一日搞掂 但係 喂

有些東西係要用歲月磨鍊

有時d嘢真係可以話冇就冇
好似條命咁都真係估佢唔到
自己好似乜能都做唔能到

最實在就係自己既腳步

記得初初跑嗰陣時真係好鬼死屎
跑嗰十五分鐘 就好似跑成粒鐘
小掩痛 小腿又痛 腳板底都痛 我諗

我放棄都好reasonable

但係點解咁多人都可以跑得到
七十幾歲嘅跑到 嘩睇唔到嘅又跑到
係咪有d嘢佢地有而我冇

佢哋有 毅力 韌力 仲有耐力

咁我就開始慢慢咁樣去日日跑
每次加幾分鐘 幾分鐘加到兩個幾鐘
有幾辛苦 我都會同自己講

老虎蟹我都要跑埋!

其實人生都幾似一場馬拉松
就算有幾萬人陪跑 最終只會係你一個人跑 與其想去超越人哋 我不如慳番啖氣

要贏人 我不如贏我自己!


跑 起勢跑
只管去跑跑跑跑跑跑
拼命跑跑跑出真相
投入跑 起勢跑跑跑出頭來 投入跑

No comments: